Klacht: KOPPELING

Aan de directie

Betreft: klacht over de bij u met kenteken Opel Combo
51-BV-DN

Geachte heer, UMIT HALICI

Acht a negen maanden geleden heb ik bij u een nieuwe Complete koppeling in laten zetten voor 600 euro’s maar ik vroeg af als ik twee ton gereden heb, moet toch ook het vliegwiel ook gedaan worden, nee dat was niet nodig, maar het staat wel in boeken, nauw oké de auto was klaar.
Dus ik weg met de auto maar na een maand vier vijf begon het dacht ik me koppelingslager te horen en slecht te schakelen moest hem steeds de stevig de in douwen in ze versnelling de herrie werd steeds ergen, terug naar de garage wat bleek vliegwiel kosten 800 euro’s ik zij zie je wel maar ging ene oor in andere oor weer uit kreeg de auto weer mee ik dacht.
nauw is alles weer klaar maar na drie vier maanden hoorde ik weer het koppelingslager dacht ik.
Maar de monteur zij, was niet koppelingslager , het lager in de
versnellingsbaklager zij de monteur daarna nog even mee gereden had auto nodig voor me glazenwassersbedrijf.
De auto ging steeds slechter schakelen moest tot aan de bodem trappen om te schakelen op een gegeven moment was de versnellingsbak in mekaar dacht ik, ANWB heb me naar garage
KERKHOF UMIT HALICI gebracht .
Ik zij tegen de monteur de versnellingsbak, hij ging hem uit
elkaar halen,kwam een paar uur laten om te vragen wat er aan de hand was, hij zij je bak is het niet, maar je koppeling is kapot en je vliegwiel.
Ja en nauw komt die, hij gaf mij de schuld dat ik die koppeling
gekocht had en het vliegwieg, ja zie je wel is imitatie wat jij gekocht heb is troep alle tanden waren uit de koppelingsplaat
Toen moest ik wel lachen nauw ik zij ben niet goed bij je hoofd om mij de schuld te geven ga jij nauw maar in de boeken kijken.
O ja de koppeling drukgroep en lager o ja die hebben wij gekocht maar je geef eerst mij de schuld.
Maar u heb het vliegwiel gekocht, jij ben niet goed hoor, ik heb vliegwielen op de grond zien liggen, toen vroeg ik wat er aan de hand was, toen zij je broer dat is al het tweede verkeerde vliegwiel, we wachten op de derde dat moet de goeie zijn.
Auto was klaar zijden ze maar of ik wel even 600 euro’s mee wilden nemen, waarvoor zij ik, wie heb die fout gemaakt ik of jij ja maar het moest van zijn broer die zat in Turkije oke maandag kon ik mijn geld terug halen.
Dat heb ook gedaan kwam geld halen, maar hij wou het geld nog niet geven, ze moesten eerst alles testen, of dat het niet aan mij lag, van de koppeling, en dan zou ik me geld krijgen.
Nauw ik zij me geld terug niet over twee dagen niet over een week ik wil nu me geld terug.
En ik kreeg me geld terug maar hoef bij hun ook niet meer te zemen omdat het geld terug vroeg.
Als ik niet goed zeem dan moet ik het gewoon over doen, en als hij niet goed repareert moet hij het ook over doen zonder problemen voor de klant maar die schuiven de problemen jouw in je schoenen leuk verhaal, maar alleen niet voor mij, maar de auto schakelt nog steeds slecht.
Maar de monteur zij dat die wel goed schakelt nauw
uitgeluld en daar moet u het mee doen.

Groeten van Albert

ALS HET GOED GEMAAKT WORD

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BMW

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BMW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door samsung246