Klacht: Koopmap vorige week niet bezorg en deze week ook niet in de wijk

op 11 juli 2016 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week is de koopmap niet bezorgd in de wijk en deze
week ziet het er ook niet best uit.

Gewenste Oplossing:

Als de koopmap gewoon op zondag of maandag bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 12 juli 2016 om 08:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de bezorger die hier bezorgd ernstig gewaarschuwd. Mocht dit in de toekomst nogmaals voorkomen, zullen wij verdere maatregelen treffen. Mocht u volgende week de folders nog steeds niet hebben ontvangen dan kunt u contact opnemen met Axender Hellevoetsluis. Die kunnen u dan verder helpen. Het telefoon nummer is 0181-318666.

Alle klachten die gemeld zijn door Joop10