Klacht: Koop niets bij Giga meubel! Ze leveren spullen welke kapot zijn!

op 05 juni 2017 over Giga Meubel in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben via de webshop een kast besteld bij Giga Meubel. Ik had van tevoren gebeld en de kast was niet op voorraad…prima! Om hem te bestellen moest ik uiteraard wel meteen betalen.

Na twee maanden kwam de kast. Er waren tien punten welke niet klopten aan de kast van lak dat los liet tot kapotte ruitjes tot gewoon slecht in elkaar gezet.

Contact gehad en de kast werd omgeruild! Weer vrij moeten nemen maar het was niet anders. Kast nr. 2 deze was nog erger dan de vorige kast.

Nu willen ze weer omruilen. Mijn vriend wil nu sommige dingen maar zelf repareren aan de kast, want ik ga niet weer vrijnemen.

Klantenservice is stug en denkt niet mee. Het is ophalen of honderd eur compensatie. Deze kast was 900 euro en ik heb nu twee x vier uur vrij moeten nemen.

Waardeloos dus! Mijn advies is koop hier niets!

Gewenste Oplossing:

Als er naast de 100 euro compensatie gegeven wordt voor het feit dat ik vrij heb moeten nemen en excuses zou wel fijn zijn ipv ongeinteresseerd gedrag!

Alle klachten die gemeld zijn door angelsloes1981