Klacht: komt afspraken niet na

op 28 april 2017 over TransMission in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb een product gekocht bij Fitness Seller en zal vrijdag 28-04-2017 bij me thuis geleverd worden in Almere , het pakket staat al vanaf s `morgensvroeg 27-04-2017 op het depot in Almere en zal 28-04-2017 vanaf drie uur of eind van de middag bij me thuis in Almere bezorgd worden had de medewerkster van transMission mij belooft, maar nee hoor niets de hele dag voor niets gewacht en voor niets vrij genomen en als je ze probeert te bellen dan krijg je een bandje te horen al ons medewerkers zijn in gesprek u word zo spoedig mogelijk geholpen en dan wacht je al een half uur aan de telefoon.
Dit zelfde is ook vorig jaar gebuurt en dan had ik toen ook nog extra betaald voor een weekend levering dit ging via Betersport en ging precies zo als nu, en niet te bereiken.
In één woord gezegd een slechte koeriersbedrijf.
Vandaag op de track en trace nadat jullie een mail naar Transmission hadden gestuurd zie ik bij aflevering datum nu staan 31-12-2099 zou ik 82 jaar moeten wachten nou gaat lekker allemaal.
En nu?
Heb wel een uitgebreide DAS rechtsbijstandverzekering.
Transmission heeft vandaag zaterdag 29-04-2017 als nog geleverd dit vind ik dan wel weer sportief, maar goed als nog een dag te laat, dit is niet de oorzaak van Fitness Seller de verkoper heeft er alles nog aan gedaan om dit op te lossen.
Mijn probleem is dus hier mee opgelost.

Zal tevreden zijn als TransMission hun afspraken na zal komen en beter telefonisch te bereiken zijn, maar dit laatste zullen ze wel niet doen omdat ze anders te veel boze klanten aan de lijn krijgen.
En internet bedrijven stoppen met het laten bezorgen door TransMission
Ze zullen nu wel maandag of dinsdag brengen maar ik kan nu geen vrij krijgen als ze een beetje sportief zijn brengen ze het tegen 18:00 uur

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar TransMission over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door yorno