Klacht: komen niet opdagen

op 20 december 2012 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Er wordt 2 dagen een eenzijdige afspraak gemaakt op 19 december 2012 waardoor ik (mijn laatste) verlofdag moest opnemen. Op die dag is er niemand van Reggefiber bij mij thuis gekomen. Er is ook niet netjes afgebeld. Er stond een 06nummer op de brief. Deze de volgende ochtend gebeld, wordt er alleen met hallo opgenomen. Gevraagd of dit het telefoonnummer van Reggefiber was. Ja dat was zo. Ik vroeg waarom hij niet is langsgeweest. Wordt er doodleuk gemeld dat er een bouwstop (?) is. Ik heb gezegd als ze de volgende keer nog eens willen komen dat dit na MIJN werktijd (dus ná 16.30u) kan. De man aan de andere kant zij mij dat dit mogelijk is.

Een nette afspraak en dan deze keer in MIJN tijd. DUS na 16.30u. Heb nl mijn laatste verlofdag van 2012 voor niks gespendeerd.
En het zou handig zijn om een servicenummer van het bedrijf zelf te hebben en niet die van de monteur die door de telefoon zit te bléren.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 24 december 2012 om 10:21 geantwoord

Reggefiber heeft contact opgenomen met de bewoner, er zijn afspraken gemaakt met de bewoners over de afhandeling van de klacht.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Reggefiber beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door 16071993