Klacht: Komen gewoonweg niet opdagen

op 29 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb de hele dag vrijgemaakt omdat ze volgens afspraak een simkaart van vodaphone zouden komen ,brengen, maar er is niemand ko en opdagen. Eind van de dag doodleuk een mail dat de bezorging niet is gelukt en of ik even een nieuwe afspraak wilde maken. nou nee dus. Ik heb gewoonweg geen tijd om iedere keer een afspraak te maken zodat ze heel misschien op een goeie dag wel komen opdagen. Dit is wel de meest slechte bezorgdienst van Nederland. Waarom doet vodaphone zaken met deze firma?

Ik ga naar een provider die niet via Dynalogic bezorgd. Dat zou iedereen moeten doen trouwens.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:13 geantwoord

Geachte heer Dusseljee,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Klacht.nl stelt ons niet meer op de hoogte van klachten en om die reden hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic