Klacht: Komen geen enkele door hun zelf gestelde voorwaarden na en leveren niet!!!

op 03 februari 2014 over Drankprijs.nl in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Dit is een vervolg op mijn klacht van 18 december. Daarin beschreef ik dat de gestelde levertijd (binnen 24 uur) niet gehaald werd.

Mijn klachten zijn echter opgestapeld: op de donderdag dat ik het uiterlijk nodig had, lag er een kaartje in mijn bus. Het leek op een huis-aan-huis-reclame te gaan. Er stond ook niets speciaals vermeld. Het schijnt, zo begreep ik van Trade.nl (dit schijnt ?) een andere site te zijn die “boven” Drankprijs.nl staat (?), dat hun courier het die dag gezorgd had. Overigens: dit is het enige mailtje dat ik naar aanleiding van mijn klacht ontving.

En dit terwijl ik had aangegeven dat de bezorging op een ander adres moest plaatsvinden, omdat ik er niet was die dagen.

Volgens Trade.nl is de bezorging toen in een “nis bij mijn deur” neergezet. Ik heb geen nis. Maar volgens de site (bij vragen en antwoorden) moet er voor elke bezorging getekend worden… (Even een siteline: ik vind alcohol zomaar voor de deur neerzetten onverantwoord i.v.m. kinderen in de buurt e.d.). Mijn buren waren thuis en we tekenen altijd voor zendingen over en weer.

Maar in de “nis” (die ik dus niet heb), ik denk dan aan vóór de voordeur stond niets. Ik heb geen levering gezien. Kortom € 153,00 betaald (€ 160,00 incl. aangetekende brief), zonder iets te hebben ontvangen.

Volledige teruggave van het geld.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Drankprijs.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Drankprijs.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jcras