Klacht: Komen afspraken van nalevering niet na

op 24 juni 2017 over Meubels&Meer “de woonoutlet" in de categorie Meubelwinkels

Na een ietwat langere levertijd dan toegezegd ontving ik begin dit jaar mijn “boekenkast met ladder”, maar dan zonder ladder!?
Na bellen werd gezegd dat bij de 1 meter kast deze er standaard niet bij zit (noem het dan geen “boekenkast met ladder”), maar deze zou als service worden nageleverd.
Inmiddels maanden en vele telefoontjes en emails verder (telefonische klachten worden niet opgepakt: “heeft u hier een e-mail over gestuurd?” Emails blijven liggen, excuses als “extra onderdelen zijn moeilijk bij de leverancier te bestellen”, “worden wel eens vergeten mee te verpakken”. …….)
Nu zou twee weken geleden eindelijk de ladder en bijbehorende klossen en stang voor aan de kast worden geleverd. Weer niets, deze week gebeld, was iets mis gegaan bij de persoon die het zou afleveren. De ladder en stang+klossen werden nu opgestuurd.
Vandaag postnl aan de deur met een pakketje, een doosje met daaraan een lange sliert verpakkingsfolie, zonder inhoud. En geen ladder.
Weer gebeld met deze firma; “oh, de stang zal er wel uitgevallen zijn” en “de ladder wilden ze bij postnl niet aannemen”. Nu wordt het ons probleem gemaakt. we krijgen geen nieuwe stang en als we de ladder willen mogen we hem aan de andere kant van het land komen ophalen.

De dame aan de telefoon: “nu legt u het probleem bij ons, terwijl wij dit als een extra service leveren”.
Wacht eens even! Ik koop een boekenkast met ladder, als deze niet standaard met ladder wordt geleverd moet dat DUIDELIJK op de website vermeld staan, anders is dit Misleiding! (Ten tijde van bestellen vorig jaar heb ik het überhaupt niet kunnen vinden op de site, in de loop van dit jaar na veelvuldig klagen staat het er in kleine lettertjes bij)
Ik krijg na heel lang wachten (zes maanden) uiteindelijk met veel gedoe twee houten klosjes. De stang die uit de verpakking zou zijn gevallen is voor verantwoordelijkheid van de verzender, zij moeten eventuele klachten bij postnl indienen, dat kan ik als ontvanger niet, maar nu is de enige reactie die wij krijgen: pech gehad.
Ik heb betaald voor bezorging van de kasten, dus ook voor de ladder.

Alsnog binnen twee weken de ladder en de stang afgeleverd bij mij thuis zonder extra kosten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Meubels&Meer “de woonoutlet"

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Meubels&Meer “de woonoutlet" nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marije groen