Klacht: koga miyata excellence di2 defect

op 02 mei 2017 over Koga in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De Koga die mijn zoon had gekregen van mijn overleden vader. Mijn vader heeft er 3500 op gefietst, mijn zoon nu ook. De nieuwprijs van de fiets ( buiten de emotionele waarde) € 3500,-. De elektronica is nu defect, en niet meer beschikbaar een fiets 7 jaar oud. Koga is totaal niet bereid om ons te helpen. De service van Koga onvoorstelbaar arrogant.

Gewenste Oplossing:

Ik zal niet meer tevreden gesteld worden door Koga. Deze hoop heb ik opgeven. Ik wil alleen dat kopers weten dat Koga een verschrikkelijke arrogante firma is, en totaal niet klant en oplossing bereid is. € 3500,- voor 7000 kilometer is € 0,50 per kilometer, we hadden beter een taxi kunnen nemen. Koop geen Koga.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koga

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koga nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fammijl