Klacht: Koffiezetapparaat Dolce Gusto kado

op 11 oktober 2017 over Staples in de categorie Kantoorartikelen

Kreeg een mail van staples met de actie : wanneer je voor meer dan € 179,00 besteld dan krijg je een koffiezetapparaat dolce gusto gratis bij.
Wij hebben een bestelling geplaatst voor meer dan € 400,00 en heb ben voor de zekerheid nog live gechat met Kim over deze actie. Expliciet gevraagd of wij voor deze actie nog iets moesten melden of invullen. \”nee\”, zei zij, \”gewoon de bestelling doen, dan krijgt u vanzelf het apparaat er bij\”.
Wij waren verbaasd toen de bestelling de volgende dag werd gebracht en er géén koffiezetapparaat bij was. Hebben direct weer gechat met Constancia en zij vertelde dat ik een kortingscode er bij had moeten vermelden. Deze hebben wij alsnog doorgegeven aan haar. Zij zou nog overleggen wat Staples zou doen. Toen kregen wij van Ida te horen dat het te laat was en dat wij niet meer voor de actie in aanmerking kwamen. Wij hebben uiteraard geprotesteerd, daar Kim had gezegd dat wij niets hoefden te doen. Daar had Ida geen boodschap aan, zij was niet bij de chat aanwezig geweest. Zéér teleurstellend allemaal. Het ging om een bestelling van de dag er voor en niet van weken geleden. Wij zijn er zeer verbolgen over.

Dat Staples zich aan hun belofte houdt en het koffiezetapparaat alsnog bij ons op kantoor bezorgd wordt. Ons vertrouwen in Staples daardoor weer wordt hersteld.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staples over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door j.luimes@jsrvanhal.nl