Klacht: koffiemelk

op 19 mei 2016 over Friesche Vlag in de categorie Producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al 4 pakjes koffiemelk die na opening van 3 dagen beginnen te schiften de THT is tot december 2016 vind het vreemd heb dat nog nooit gehad, gebruik altijd de volle melk. ik lees dat er al meer mensen deze klacht hebben
ben benieuwd of je hier ooit nog een reactie op krijg.

Gewenste Oplossing:

ten eerste uitleg hoe dit kan
ten tweede een vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Friesche Vlag

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Friesche Vlag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanny Rensen-Romijnders