Klacht: Koffiekan uitschenken

op 17 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De kan van de HQ7692 is onderaan te breed, zodat de laatste 2 koppen niet uit te schenken zijn, of het wordt een gigantische knoeipartij.
Je geeft veel geld uit voor een goed apparaat en dan voel je je bekocht.

Gewenste Oplossing:

Andere kan, die rechter loopt en niet breed uit naar onderen, maar die wel past op de plaat van het koffiezetapparaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 18 juli 2012 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips heeft contact opgenomen met de klant er is geen andere kan voor dit apparaat in verband met het warmhoudplaatje en het design.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jackoffie