Klacht: Koffie op ons gemorst

op 20 juni 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Goedemiddag,

186‘2018 waren mijn dochter en ik op het vliegveld van Mallorca om terug te gaan vliegen naar Amsterdam. We bestelden aldaar een koffie, ijskoffie, 2 flessen water, muffin en donut. We hadden de bestelling op het zelfbedieningsscherm besteld en stonden in de rij om het af te halen. De mannelijke medewerker wilde ons het dienblad met spullen aanreiken maar struikelde waardoor de hete koffie over ons heen kwam. Uiteraard ging dit niet expres, dhr bood ook zijn verontschuldiging aan. Dhrde jongen wist verder niet wat hij er mee aan moest dus zijn we naar de wc gegaan om gauw te koelen. Hierna moesten we aan boord van het toestel. Nu bij thuiskomst zijn we niet tevreden over de afhandeling van de situatie: we kregen geen ijs o.i.d. aangeboden, nieuwe bestelling of iets waardoor we geleden schade kunnen aangeven. Wij waren ook te geschrokken om er iets van te zeggen en moesten daarna ook het vliegtuig in. Uit de meeste kleren (broeken, shirts, blouse en trui waren bevlekt) hebben we het kunnen wassen na een paar keer flink behandelen, bij 1 shirt en een trui lukt dat niet helemaal. Mijn dochter heeft nu nog een rode vlek op haar buik en armen. We wilden dit toch melden om aan het personeel te leren hoe om te gaan met deze situaties, vandaar deze aangifte.
We zien uw antwoord met belangstelling tegemoet.

Mvg,

Sanneke en Nicolette van der Voort

Door het krijgen van excuses en door een tegoedbon voor de bovengenoemde eet- en drinkwaren en vergoeding van mijn blouse a circa €40 en Calvin Klein trui a €75,-

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bras72