Klacht: Koffie machine

op 11 oktober 2016 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van: TIE-RepaircenterTiel (NL/SM-CSW) [mailto:RepaircenterTiel@bshg.com]
Verzonden: woensdag 17 februari 2016 9:46
Aan: a.gravendeel3@kpnplanet.nl
Onderwerp: Prijsopgave 20135022

Geachte Meneer / Mevrouw Gravendeel

Wij hebben uw espressomachine in ons Repaircenter in Tiel onderzocht. In de bijlage vindt u een vrijblijvende kostenopgave met nadere toelichting en de mogelijke opties.

Als alternatief voor reparatie, bieden wij u ook de mogelijkheid uw espressomachine in te ruilen voor een nieuw exemplaar met twee jaar garantie. Hieronder vindt u een overzicht van de modellen die wij kunnen leveren.

s
Artikel
Aanbod prijs
Kleur
Positie in totale Espresso Range

TE501201RW
€ 330,00
Zilver
instap

TE502206RW
€ 380,00
Antraciet
instap

TE515209RW
€ 449,00
Piano Black
midden

U kunt uw keuze kenbaar maken door te reageren op deze e-mail.

Vriendelijke groet,

Emmy Harreman

BSH Huishoudapparaten B.V.
Repaircenter Tiel

Telefoon 088-4244213

Op moment nog steeds ( zonder reparatie in gebruik) 17200 kopjes koffie. Probleem nu dat het computersysteem niet werkt.
Ik wil hiermee aangeven dat er totaal niet naar het apparaat is gekeken.
Het kan ook zo zijn dat er wel naar gekeken is, maar niet door vakmensen.

E-mail adres: repaircentertiel@bshg.com
Internetadres: www.bsh-group.nl

Bezoekadres: Lingewei 89, 4004 LH Tiel

Gewenste Oplossing:

Begin

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.W. Gravendeel