Klacht: koffers niet direct bij aankomst geleverd op plaats van bestemming

op 18 juli 2016 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Groep van 13 personen zijn 16 juli vertrokken uit Tirana.
Bij aankomst in Schiphol/Amsterdam bleken er 11 koffers niet mee te zijn gegaan en nog stonden op luchthaven Tirana.

Achteraf bleek dat we in Tirana zagen dat de koffers niet meer pasten in de bagageruim van het vliegtuig.
De koffers zijn 18 juli geleverd

Op de heenreis (8 juli) was er ook al 1 koffer niet geleverd op plaats van bestemming Tirana!

Gewenste Oplossing:

Niet alleen excuses maar een vergoeding!!
Familie heeft 1,5 langer moeten wachten bij de aankomsthal/parkeergeld
De 11 personen kregen een sms wanneer de koffers geleverd zouden worden op 18 juli, dus men moest ook op dat tijdstip thuis zijn.

Het is niet ons probleem dat de koffers niet mee zijn gegaan, eerder een probleem van Lufthansa.
Daar moet wat tegen overstaan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Brugman