Klacht: Koffer fee niet terugbetaald

op 30 juni 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 juni 2016 stuurde Ryanair een mail,dat wij op 24 juni enkel handbagage konden meenemen wegens staking en dat we via een link die ze meestuurden de kofferfee konden terugclaimen. Deze link werlte echter niet, en na een klacht ingediend te hebben via,chat kreeg ik een standaardmail dat het een all-in ticket betrof en daar geen terugbetalingen op gebeurden. Het betreft hier wel het business+ ticket, het duurste. Ik heb dit ticket geboekt om het grootst mogelijke comfort te hebben, maar ik krijg nu de minste service van allemaal. Ik heb speciaal een handbagagekoffertje moeten kopen.

Gewenste Oplossing:

Financiële compensatie voor de kofferfee voor de heen en terugreis, anders is dit bedrieglijke reclame voor het business+ ticket. Ik reisde met mijn partner die dezelfde opties allemaal apart heeft geboekt. Zijn ticket was goedkoper en hij krijgt zijn kofferfee wel terugbetaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ineke1234