Klacht: Koerier ziek

op 30 september 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,

Zojuist een voicemail bericht ontvangen over dat de desbetreffende koerier ziek is geworden en mijn pakket vandaag niet geleverd wordt. Uiteraard kan het voorkomen dat er iemand ziek wordt.. echter vindt ik niet dat je je klanten dood leuk kunt vertellen via een voicemail bericht dat je pakket waar je speciaal voor thuis blijft niet meer bezorgd wordt en wanneer je terug belt ze vertellen dat er geen andere koerier beschikbaar is.. al eerder problemen gehad met OPD, helaas geen klacht over ingediend maar ik vind het echt een bagger instelling. Het is dat Tele2 met jullie samenwerkt, anders zocht ik wel een andere bezorgdienst uit.

ik ben eigenlijk pas tevreden als mijn telefoon vandaag nog geleverd wordt aangezien ik hier mijn hele dag voor op de kop heb gegooid. Maar omdat het de OPD het geen donder interesseert wat de klant wil, kan ik hier wel naar fluiten.

Ik hoop dat ik hier een reactie op terug krijg aangezien ik nu wel eens iemand wil spreken die wel zijn verantwoordelijkheid neemt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 04 oktober 2017 om 09:16 geantwoord

Beste,
Aller eerst vervelend dat het op deze manier is gegaan, dit is zeker niet de juiste manier en we zullen dit ook oppakken met het klantenteam. We hopen natuurlijk altijd dat de 1ste keer meteen een succesvolle levering is en zo niet dat we de klanten altijd op de juiste manier benaderen, onze excuses hiervoor!
Gelukkig zie ik in het systeem dat u ondertussen het pakket wel heeft ontvangen en wil ik u heel veel plezier wensen met uw bestelling.
Fijne dag gewenst, groetjes planning OPD

Alle klachten die gemeld zijn door Anjecarolien