Klacht: Koerier komt niet opdagen

op 19 mei 2020 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij wachten nu al 4 dagen tot de koerier van Dynalogic een defecte telefoon komt halen iov Vodafone. De eerste keer is de afspraak gewoon gecancelled. De 2e keer belt de koerier dat hij het niet kan vinden. We wonen in een nieuwbouwwijk. Dan uitleg gegeven en de koerier zegt gewoon dat hij in een bouwval terecht komt en dat het adres gewoon niet bestaat. Wederom nieuwe afspraak geprobeerd te maken. Eerst word de afspraak in de ochtend gecancelled. Dienis verzet tussen 14:00 en 17:00. Vanaf 14:00 de site in te gaten gehouden waar de koerier is. Site geeft aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de tablet van de koerier. Opeens om 16:40 staat er dat we niet thuis waren. Als je navraag doet naar de foto van het huisadres ( deze moeten ze dan maken om aan te geven dat ze voor de deur stonden) krijg je een zwarte foto te zien. De koerier mag gewoon lieven van de baas! Ik ben zzp-er en loop nu al 3 dagen inkomsten mis. Nu staat er weer voor morgen een afspraak. Dag 4 zonder inkomsten

Compensatie en dat mijn telefoon nu eens eindelijk gehaald word voor reparatie. Waar ben ik anders voor verzekerd

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door arnold1964