Klacht: knvb gegevens

op 24 mei 2017 over Lotto in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik werd gebeld door de lotto die kennelijk mijn prive telefoonnummer via de knvb hebben verkregen
ik ben mij niet bewust dat de knvb deze gegevens doorgeeft
toen ik daar vragen over stelde aan de telefoniste kreeg ik geen antwoord op mijn vraag en ging de mevrouw vrolijk verder met het “verkopen” van haar praatje

Gewenste Oplossing:

als de knvb zorgvuldiger omgaat met mijn gegevens

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 26 mei 2017 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Mooij,

Bedankt voor het plaatsen van uw klacht.
Het is inderdaad zo dat er gegevens doorgegeven kunnen worden door diverse partijen. Indien u niet gebeld wenst te worden wil ik adviseren om gebruik te maken van het bel-me-niet-register en het recht van verzet.
Wij zullen u uit ons belbestand verwijderen, dit heeft een verwerkinsperiode van ongeveer 2 weken.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantcontact Nederlandse Loterij, Afdeling Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door mooihoor