Klacht: Willem Nooijen rondt zijn werkzaamheden niet af/laat niets meer horen na betaling

Marieke3303 op 22 mei 2015 over Klusbedrijf Willem Nooijen in de categorie Klusbedrijven

Eind vorig jaar heeft Willem Nooijen onze garage verbouwd. Voor het einde gaf hij aan dat hij wilde dat het laatste gedeelte van het geld over gemaakt werd. Naïef misschien, maar uitgaande van het goede van de mens hebben wij het volledige bedrag betaald. Hij liet vervolgens niets meer van zich horen. Diverse malen hebben wij hem later gemaild en gebeld. Hij reageerde nergens meer op. Toen we met een ander nummer belden, nam hij wel op. Hij vertelde vanwege een bedrijfsongeval niet te kunnen werken en zou twee weken later contact opnemen, maar heeft dat tot op heden niet gedaan.

Wanneer hij 150 euro terug betaalt. Een relatief klein bedrag, maar we willen dit gewoon afronden nu.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klusbedrijf Willem Nooijen

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klusbedrijf Willem Nooijen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door