Klacht: Willem Nooijen is een praatjesmaker

aroeska op 29 januari 2012 over Klusbedrijf Willem Nooijen in de categorie Klusbedrijven

Klusbedrijf Nooijen

Meneer W. Nooijen is een praatjesmaker.

In april offerte laten maken voor plaatsen van trespa (aankleding van het huis) en 3 ramen dubbel glas. Meneer klonk proffesioneel maar via de mail al een paar onduidelijkheden. Zo duidelijk mogelijk alles via de mail vermeld maar bij levering ging het al mis. Meneer zou eerst glas leveren. 2 keer uitgesteld dus zou hij eerst maar trespa plaatsen.7 Mei plaatsing trepsa, daar hadden we al een communicatie fout. Ik had vermeld in de mail en bij onze persoonlijke afspraak dat alles van hout vervangen zou worden, waar W. Nooijen toen akkoord mee ging. Bij het plaatsen bleek hij een hele andere gedachte over het plaatsten te hebben waardoor alleen de helft aangekleed werd door trespa, dus 50% niet, daarbij werd het er gewoon op geschroeft ook zonder schoonmaken van de ondergrond. Ook had hij niet genoeg trepsa bij zich om zijn idee van het plaatsen van de trespa af te ronden, hij kon 1 plank bij de buurman niet plaatsen. Oeps vergeten! kregen we te horen. Ik had verwacht dat een vakman weet waar hij mee bezig is en als hij een andere gedachte heeft over wat wij hebben afgesproken dat hij dat dan ook voor het plaatsen met zijn klanten bespreekt.!! Ik ben geen vakman ik geef alleen aan wat ik gedaan wil hebben.

Na een gesprek met W. Nooijen zou hij de rest binnen enkele dagen komen afmaken.

21 November er nog steeds niets geleverd. Geen trespa wat hij af moest maken en nog geen geplaatste ramen of glas uberhaubt. Werkelijk 40 mailtjes verzonden diverse malen gebeld elke keer het antwoord: maak je niet druk volgende week (of over 2 weken) plan ik een datum en maak ik het af.

Vervolgens heeft meneer al 3 mobiele nummers gehad alle andere nummers zijn afgesloten of voicmail (zonder ooit weer iets te horen).

In december kregen we ineens de mail dat meneer Nooijen zijn werk niet meer komt afmaken en of hij de producten dan maar kon langs brengen. Maar je raad het nooit, na 2 weken geen gehoor, zelf weer gemailt en gebeld en geen producten ontvangen. Mail gehad van werkspot dat hij van de site is afgehaald ivm betalings problemen. Ik vrees mijn spullen nooit te krijgen die ik al wel heb moeten betalen.

***

Het is eind december meneer weet nu ineens wel hoe de telefoon werkt want wij worden gedreigd dat als we onze review (zoals deze) niet van internet verwijderen dat wij dan kunnen fluiten naar onze producten. Om geen gezeur te hebben dit toen wel gedaan.

Weer na 6 keer zijn afspraak niet te zijn nagekomen komt Meneer Nooijen eindelijk langs. Hij komt afleveren 2 van de 3 ruiten (want 1 is er stuk gegaan in de auto) en een plaat trespa die we zelf op maat mogen maken. Vervolgens krijg ik een ontzettende arrogante mail dat ik blij moet zijn dat hij iets geleverd heeft, tevens vermelde hij dat we blij moesten zijn dat hij een hele plaat trespa heeft geleverd. Dus 8 maanden gezeik, veel telefoonkosten, stookkosten (om alles even op te nomen) frustratie en het is nog steeds niet afgerond ik moet nu iemand vinden die de trespa opmaat maakt en plaatst en wacht op geld voor de ruit.

Half januari wederom tig afspraken gemaakt met meneer over het geld. Uiteindelijk moesten we het zelf komen ophalen. Dit hebben we helaas ook gedaan.

Eind januari, er moest nog 1 ding afgehandeld worden, afspraak gemaakt dat wij naar hem toe zouden komen. We werden naar een adres (30 min rijden) gestuurd waar hij niet aanwezig was. Vervolgens van zijn dochter (die daar woonde) een ander adres ontvangen weer 20 min rijden, gelukkig was hij daar wel aanwezig.

Maar nu 28januari trespa opgehangen blijkt de kleur een tint af te wijken. Denk je dat het afgerond is kun je weer beginnen.

Eindeloze/hopeloze zaak dus. Het is onmogelijk om afspraken te maken die Willem Nooijen naleeft.

Om en lang verhaal kort te maken.

Wij hebben een wijze les gehad. Niet meer in mensen vertrouwen.

Hoe mooi de praatjes en hoe goed iemand ook over kan komen.

Meneer komt zijn afspraken niet na, leverd niet wat hij afspreekt, zal zelf nooit een initiatief nemen om te bellen/mailen of iets op te lossen.

Hij probeerd op alle mogelijke manieren, behalve met het goed doen van zijn werk, negatieve publiciteit te weren. Door dreigementen en onder andere naam werken/ander adres/telefoonnummer enz.

Dit is een man die misbruik maakt van de eerlijkheid van mensen en ziet neit in hoe onbeschoft hij bezig is.

Ik ben nu alleen nog tevreden met een financiele compensatie. Ik wil die man nooit meer zien en raakt met zijn vinger niet 1 ding bij ons aan.

Alle klachten die gemeld zijn door