Klacht: Afspraken niet nakomen, dreigementen , financiële chaos

Gert1967 op 21 juli 2014 over Klusbedrijf Willem Nooijen in de categorie Klusbedrijven

Dhr Nooijen ingehuurd als zzp er, Meneer zegt alles te kunnen maar weet van toeten noch blazen.
Lang verhaal kort te maken, ik blijf achter met een flinke claim waarop ik de laatste factuur van Nooijen in hou tot hij zelf het probleem oplost. meneer is niet meer thuis, zoals in een eerdere review te lezen valt, hij neemt hij gewoonweg zijn telefoon niet meer op, via zijn schoonzoon (zijn collega) gaat het ook niet lukken want die 2 werken samen om, naar het schijnt, zoveel mogelijk mensen op te lichten.
De vorige aannemer waar hij werkte , weet ik, is hij ook met veel ellende weg gegaan, deze man lat werkelijk waar een spoor van ellende achter zich en is schuwt ook niet om mensen te bedreigen, al denk ik zelf dat het allemaal gebakken lucht is.
wees gewaarschuwd mensen!!

Mensen die hun vak verstaan, afspraken nakomen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klusbedrijf Willem Nooijen

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klusbedrijf Willem Nooijen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door