Klacht: Kleingeld geweigerd Vomar Bellinistraat 71

op 14 september 2016 over Vomar in de categorie Supermarkten

Alvorens ik de boodschappen op de band deponeer vraag ik aan de oudere dame achter de kassa of ze stuivers aanneemt. Waardoor zij wijst naar het nieuwe kleingeldapparaat en geen probleem zegt. Ik heb 4 rollen stuivers bij mij, dit is helaas tekort. Ik woon 3 min lopen hiervandaan, en pak mijn spullen in ( koeling producten 27 graden buiten, binnen ook warm) en laat 4 rollen stuivers ter waarde van 10 euro achter. Helaas mag ik niet weg met de tas met koelproducten dus loop ik de winkel in om deze af te geven aan een vakkenvuller die ik daarop vraag mijn tas in de koeling te plaatsen. Ik loop naar huis en terug, loop naar de medewerker toe die de tas niet in de koeling heeft geplaatst maar gewoon in de winkel naast hem heeft neergelegt. U begrijpt dat ik nu een beetje geirriteerd was. Ik loop naar de kassa met tas en sluit mij achteraan in de rij (4 personen). Waardoor ik werd geroepen door een andere blonde dame werkzaam bij Vomar Bellinistraat om bij de sigarettenafdeling af te komen rekenen ( goede service dacht ik nog). De oudere dame geeft als respons dat dit niet mogelijk is ivm de reeds aangeslagen producten. Prima logisch verhaal. Ik ben nu aan de beurt en er onstaat nu een discussie over de stuivers…..De blonde meid, die het verhaal half heeft meegekregen zegt dat er maximaal 2 rollen in het apparaat mogen, de rest op andere wijze betaald dient te worden. Waarop er nu stoom uit mijn oren komt, en alle producten (op aanwijzen van de oudere dame ) in een mandje stop en uit de winkel loop met mij wettig betaalmiddel in de vorm van 5 rollen stuivers…. Ik hoor de blonde dame nog roepen: Ja dat kan ook ! Goede actie Vomar Bellinistraat

Ik had op dat moment geen ander betaalmiddel bij mij. En om de helft van de producten aan te schaffen en alsnog naar een andere supermarkt te gaan, gunde ik liever een andere supermarkt al mijn klandizie ( logisch verhaal toch?)

Dit laat ik aan Vomar Bellinistraat over. Datum 13-09-2016 in de vroege middag passeerde dit frustrerende voorval mijner zijds.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stuivers zijn een wettig betaalmiddel