Klacht: kleineren/beledigen van mijn dochter!!

op 05 oktober 2017 over Etos in de categorie Drogisterijen

Geachte heer/mevrouw,

Mijn dochter heeft nu een aantal dagen bij één van uw winkels (in Wijchen) stage gelopen en vanaf dag één liep het al niet helemaal soepel. Mijn dochter heeft ervaring om in winkels te werken maar mocht alleen maar schoonmaken in uw filiaal. En vanaf het moment dat ze dit aangaf is het eigenlijk mis gegaan. Ze moest meer make-up op doen (terwijl ze er netjes \”licht\” opgemaakt bijloopt (inderdaad, niet als een opmaak/oefenpop) en ze stinkt naar hond. Hier heeft nog nooit iemand over \”geklaagd\”, en ook haar mentor op school heeft aangegeven in uw filiaal dat zij zich hier totaal niet in kan vinden en dat zij mijn dochter meerdere malen één op één gesproken heeft, en ook weet dat we honden hebben, maar dit nog nooit geroken heeft.
Mijn dochter is 16 jaar oud en is erg met haar uiterlijk bezig,dus let juist heel erg op dit soort dingen. Ze zorgt altijd voor schone kleding als ze ergens naartoe gaat en spuit ook altijd een lekker luchtje op.
Maar deze ochtend heeft echt de kroon gespannen en ik ben hier echt laaiend over.
De leidinggevende van dit filiaal (Nancy) heeft haar voor een klant aangesproken dat ze naar hond stinkt en snel een luchtje op moest doen. PURE VERNEDERING EN INTIMIDATIE, echt schandalig, en ook nog eens vette leugen, want zoiets als dit hadden we namelijk al verwacht gezien de loop van haar stage. Mijn dochter heeft vannacht bij mijn ouders geslapen (geen honden), uitgebreid gedouched, vers gewassen kleding aangetrokken en extra veel parfum opgespoten.

Is het niet zo dat een stagaire iets moet leren van haar stagebedrijf? Of is de etos in een schoonmaakbedrijf veranderd, want daar lijkt het nu wel op. Ik hoop ook zeer zeker niet dat uw bedrijf één of ander subsidie ontvangt voor leerlingen, want dan moet u zichzelf de ogen uit uw kop schamen om zo met mensen om te gaan.

Ik hoop dan ook uit het grond van mijn hart dat dit niet HET standaard beleid is van uw winkelketen, want ik vind dit misselijkmakend om een 16 jarig meisje dat gruwelijk haar best doet (en voor haar rechten opkomt, en hier leggen we volgens mij de vinger op de zere plek) zo vernederd word waar klanten bijstaan.

Ook verwacht ik een degelijk en welgemeend excuses aan mijn dochter. En hier bedoel ik dus niet een simpel mailtje.

Hopende op een spoedige reactie van u.

Martijn

Als mijn dochter een degelijk/welgemeend excuses aangeboden krijgt, en niet in een simpele mailreactie.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martijnkerstens