Klacht: Kleding niet in de uitverkoop

op 07 juli 2016 over The Sting in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Mijn dochter had een jurk gezien bij de sting ! Deze wou zij heel graag hebben
Aangezien wij vaste klant zijn , wist ik al dat ze niet zou ophouden met zeuren .
Gisteren gingen wij naar Sting zoetermeer ik wist namelijk dat er sale was top
Want het jurkje was prijzig , en me dochter zei mam hij hangt tussen de uitverkoop . Wij er heen en inderdaad hing hij tussen de uitverkoop
Alles wat op de rek hing waar ook groter borden bij hingen met korting .
Maar deze betreffende jurk was niet gesticked ik naar de cassiere om uitleg te vragen zij ging kijken en zag inderdaad dat het niet klopte en dat de jurkjes verkeerd hing . En dat de prijs 40 euro bleef nou ik een zeer verdrietige dochter want die had erop gerekend dat ze hem zou krijgen … Dus heb maar gekocht .
Vond geen keuze te hebben . Heb hier de mederwerkers op aangesproken maar vond dat ze zeer onbeleefd waren ” was foutje van hun maar niks aan te doen ”

Gewenste Oplossing:

De andere jurjen waren afgeprijsd voor 25 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar The Sting over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door The Sting in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat The Sting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

The Sting

Heeft op 07 juli 2016 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hieronder de mail die de Customer Service van The Sting op 7 juli 2016 naar de klant heeft gestuurd. Helaas was de klant telefonisch niet bereikbaar.

Beste Anita,

We hebben je net geprobeerd te bellen, maar helaas geen gehoor. Daarom een bericht via de mail.

We willen graag reageren op je klacht op Klacht.nl. We hebben contact gehad met de winkel en zij geven aan dat er helaas veel artikelen zijn die verkeerd worden terug gehangen in verband met de uitverkoop in de winkel. Aan het einde van de dag wordt dit allemaal gecorrigeerd, maar tussendoor is het daar soms te druk voor in de winkel. Om teleurstellingen te voorkomen worden er daarom borden gebruikt met een 'vanaf' prijs.
Hierbij onze excuses voor de verwarring en de winkel gaat er zeker op letten om de artikelen zo snel mogelijk weer op de juiste plaats te hangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samantha15