Klacht: Kleding dragen in het thermaalbad

op 19 september 2016 over Thermaalbad Arcen in de categorie Zwembaden

Vandaag kwam een familie in het thermaalbad waarvan de dames volledig gekleed waren. Daarnaast had de oudere dame van de familie kauwgum in haar mond die zij kauwde en haar kleding was geen badkleding.
De jonge dames (waarvan een volledig gekleed) hingen behoorlijk uitdagend om de nek waarvan normaal bij blanke gasten wat van wordt gezegd door de badmeester.
Vandaag niet….
Drie badmeesters keken alle drie een andere kant op en liepen naar een ander bad….
Ik voelde mij zo niet prettig en ik vond het zo onhygiënisch dat mijn vriendin en ik het bad verlaten hebben.
Er liepen meerdere familieleden door het hele bad waardoor bij besloten het thermaalbad te verlaten.

Mijn vraag is waarom dit getolereerd wordt.
Deze zomer moest een oudere heer die zijn pet droeg tegen de schrijnende zon deze af doen omdat alleen een badmuts gedragen mag worden… werd toen gezegd door de badmeester.
Nu mag men volledig gekleed en met hoofddoeken in het bad en hier wordt niets van gezegd.

Voor mij een reden om dit aan derden te vertellen en hierover een discussie te voeren.
Ben benieuwd hoe anderen hierover denken….

Een vriendelijke groet,

Veronique Balendonck

Als alleen badkleding geaccepteerd wordt in het bad.
Tip: Als men gekleed in bad wil kunnen daar speciale tijden voor gereserveerd worden....

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Thermaalbad Arcen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Thermaalbad Arcen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VeroniQueen Balendonck