Klacht: Klantvriendelijkheid ver te zoeken. Filiaal Zeist

op 20 mei 2021 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

Graag willen wij u het 1 en ander toelichten over 1 van uw filialen in Zeist. Al vanaf de opening doen wij zeker 2 of 3 k.p week de boodschappen. Wij zijn altijd graag te gast in uw filiaal. Ook vinden wij de aanbiedingen altijd zeer goed te noemen. Maar er moet iets van ons hart. Wij schatten zo in dat sinds een half jaar het niet meer zo gezellig is in de winkel. Je voelt de gezelligheid onder het personeel niet meer. Het begint er erg op te lijken dat er 2 kampen zijn ontstaan tussen personeel/kassamedewerkers en de nieuwe bedrijfsleider. Sinds de komst van de nieuwe bedrijfsleider en assistent is vaak de sfeer niet prettig. Nu vinden wij dat de hoofdcassiere van de winkel en de servicebalie ver onder het niveau wat haar functie betreft(volgens ons heet deze dame Claudia) Wij kennen haar wel van het altijd druk bezig zijn, dit moet ook eerlijk bevestigd worden. Maar wij horen regelmatig in de winkel of bij de servicebalie veel gekletst over elkaar. Ook merken wij dat er regelmatig medewerkers vertrekken door de spanningen. Deze kassamedewerkers zijn zo super aardig altijd. Maar er wordt dan tegen ons gezegd dat ze geen praatjes tegen klanten mogen maken. Dus weg gezelligheid. Natuurlijk kan dit niet altijd. Want als het druk is dan lopen wij ook vaak door. Maar we staan regelmatig bij de kassa en dan staan er geen klanten te wachten. Even kletsen en afrekenen, helaas wordt de medewerker direct op de vingers getikt door de hoofdcassiere. En ik kan u vertellen dat deze dame echt niet vriendelijk is tegen het personeel. Dus ook op dat moment niet tegen ons. Echt onklantvriendelijk..! Je voelt de laatste tijd echt de spanning in de winkel. Ook moet ons van het hart, dat als er aanbiedingen zijn, deze gewoon niet voorradig zijn. Wij komen dan ook regelmatig voor niets. Vaak komt het zelfs niet binnen, dit wordt dan beweert door de medewerkers in de winkel. Dit is erg jammer vinden wij. Dan lopen wij maar weer naar de overkant. Want daar zit een grote Jumbo. Maar dat is niet wat wij echt willen. Deze winkel in namelijk een beetje te groot voor ons. Daarom graag bij de Hoogvliet. Tot slot hebben wij in de winkel regelmatig geklaagd dat veel producten over of tegen de datum aanzitten. Dit gebeurt met grote regelmaat. Deze vooral te noemen wat de luxe koekjes bij de bakker betreft en de verpakte kaassoorten. Maar ook vooral veel de zuivelproducten. Voor deze soort klachten moeten wij eigenlijk bij de bedrijfsleider aankloppen, deze stuurt ons door naar de servicebalie. Nu is bij de servicebalie meestal onze geliefde hoofdcassiere aanwezig. Zoals al eerder is ons verhaal, is deze op dat moment niet bepaald vriendelijk. Wij voelen ons dan ook vaak bezwaard. Wij betreuren dan ook om de afgelopen week weer te mogen horen, dat er weer 2 geliefde cassiere’s weg moeten en of weggaan…. Wij betreuren zelfs dat er een bericht over deze filiaal naar jullie geschreven moet worden. Dit moet eigenlijk niet mogen. Wij missen de laatste 6 of misschien 8 maanden de gezellige sfeer in de winkel. En wij vinden dat u als team van de winkelketen Hoogvliet moeten weten. Door deze omstandigheden in onze interesse een groot stuk minder geworden om onze boodschappen in deze filiaal nog te gaan doen. Wij betreuren dan ook echt de gehele gang van zaken en hopen dat dit in de toekomst gaat veranderen. Wij vinden dan ook terecht dat u dit moet weten. Het is namelijk wel een geliefde winkel in Zeist. Hopend u hier van dienst te zijn geweest en dat we ons weer snel welkom voelen in jullie mooie winkel. Met vriendelijke groet, Fam. H. Zeist

Voorlopig niet...!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. J