Klacht: Klantvriendelijkheid en oplossingsgericht werken kennen ze hier niet!

op 13 mei 2020 over Fonteyn Outdoor Living Mall in de categorie Tuincentra

Een goed vriendelijk bedrijf, mocht alles goed gaan…. Als er iets vergeten wordt kan je de goede service wel vergeten….
Gisteren is ons tuinhuis geleverd, superblij en stond morgen op de planning om in elkaar te zetten…. Vandaag komen we erachter dat we het verkeerde tuinhuis gekregen hebben… Op de pakbon welke we betaald hebben staat de goede naam, we konden dit van te voren niet zien! Dan bel je naar Fonteyne en wordt ons heel makkelijk verteld ik vind het vervelend voor u. Over 2 weken wordt hij opnieuw geleverd. Pardon 2 weken. Wat nu met de mensen die we voor morgen geregeld hadden, die kunnen niet op een andere dag. Dan 4 telefoongesprekken verder, 4 keer uitleggen verder en 4 door schakelingen en met vervelende antwoorden van het personeel verder zijn we nog nergens.
Conclusie: We moeten 2 weken wachten.
Het is ons probleem.
Ze hebben het druk, ja iedereen heeft het druk dat is geen excuus!
De planning is al rond.
U kunt bij ons geen levering zoals de Bol com verwachten. Nee want daar gaat het ook niet om.
We hebben zelfs een oplossing aangedragen. We krijgen allemaal jonge mensen aan de telefoon die steeds maar zeggen ik vind het heel vervelend voor u.
Als ik dan een vraag stel krijgen we weer hetzelfde antwoordt. Ze zoeken totaal geen oplossing.
Terwijl wij de oplossing hebben. Er wordt totaal niet meegedacht. Het gekke is, wij moeten nu extra geld betalen voor het vervoer en ons helemaal druk maken terwijl het ene fout is van dit bedrijf!

Wij zijn tevreden als er na 6 telefoontjes serieus met ons om wordt gegaan! Wij willen graag een tegemoetkoming van 100 euro, zodat wij hier zelf een vrachtwagen mee kunnen regelen die de spullen Vrijdag op kan komen halen, want ze liggen wel klaar hebben we begrepen.
Zo hebben wij ons tuinhuis en niet over 2 weken!
Dan zijn we van het gezeur af en kunnen we dit negatieve gedoe eindelijk vergeten en afsluiten!
Dan kunnen we ook beginnen met bouwen en lopen bij ons te kosten niet enorm op! Al vindt ik het al belachelijk dat we zelf met dit idee moeten komen!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fonteyn Outdoor Living Mall

Reactie van de melder van de klacht M. Verheul

4 maanden geleden - Order nummer toevoegen 3235561

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fonteyn Outdoor Living Mall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Verheul