Klacht: Klantvriendelijkheid assistent-bedrijfsleider

op 03 mei 2017 over Zeeman in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enige tijd geleden kreeg ik te horen dat een medewerker van Zeeman (die ik overigens nog nooit gezien had), zei dat ik van haar niet welkom ben in de zeeman filialen, omdat ik volgens haar niet te vertrouwen ben. Nu heb ik nog nooit iets gestolen.. deze medewerkster werkte eerst in t filiaal in den helder centrum. Nu is zij assistent bedrijfsleider in nieuw den helder. Elke keer als ik nu de winkel in kom, en ergens sta te kijken, staat zij op nog geen halve meter afstand. Al is zij achterin de winkel, en ik voorin, binnen een aantal seconden staat ze bij me. En pas als ik weg loop gaat zij verder. Ook tegen mijn kinderen doet ze erg raar, heel bot.

Het lijkt mij niet dat dit de bedoeling is van het personeel bij de zeeman, dus ik hoop van harte dat hier iets aan gedaan gaat worden.
Ik ben overigens bereid om het gehele uitgebreide verhaal te doen…

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik op een normale manier de zeeman binnen kan stappen om te winkelen (zoals ieder ander), zonder dat ik een hijgende pup achter me heb staan...

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zeeman

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zeeman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esthertjuhh