Klacht: Klantvriendelijkheid

op 08 oktober 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik was vandaag (08-10-2017) bij de Mac Donald aan het strand in Scheveningen, ik had een milk shake besteld en die was gewoon niet te drinken zo dik was die, ik heb de milkshake met een lepel moeten eten, lijkt mij niet de bedoeling. Wat andere mensen van mijn groepje hadden dit probleem ook. Bovendien vond ik de medewerker die mij later hielp (toen ik vroeg om een paar lepels voor ons groepje) niet erg Klantvriendelijk, er kwam geen woord vanaf en tegen haar collega’s was ze aan het schreeuwen.. (lijkt me niet dat die de bedoeling is en al helemaal niet waar klanten bij zijn) en bovendien stond er op de allergenen kaart ook glutenvrij broodje hamburger.. maar dit was niet aanwezig, ik ben er achter gekomen dat dit vaker zo is ook bij andere locaties, ik vind dit best verwarrend, en denk; ohh lekker een glutenvrij broodje hamburger en dan blijkt dit niet aanwezig te zijn. Op deze manier is het voor mij geen tweede keer mac donalds in Scheveningen.

Klantvrienderlijk zijn
Alleen op de kaart hebben staan wat ook daadwerkelijk aanwezig is.
Minder dikke milkshakes

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leonavanlier.