Klacht: Klantvriendelijk

op 24 juni 2016 over Van Haren in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag rond 17.20 bij van Haren Hellevoetsluis 3 paar schoenen gekocht voor onze dochter (5 jaar).

Helaas was het personeel ongeïnteresseerd. Er kon geen vriendelijk woord af. Niet eens Hallo toen we binnen kwamen. Pas toen we gingen afrekenen kwam er geluid uit uw personeel. Ook bij vertrek kon er geen enkele wijze van vriendelijkheid vanaf.

Leuke schoenen maar dit is een rede om niet terug te gaan

Gewenste Oplossing:

Als je als klant netjes geholpen wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Haren

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Haren nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wobbe van der Linden