Klacht: Klantvriendelijk

op 14 mei 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag kwam ik bij Praxis omdat ze vijgenboom in de folder hadden staan.
Alle planten stonden er niet gezellig bij,
Er stond een hoop wind, maar ze waren kurkdroog, ze waren dat ik er was om 14.00 aan het sproeien. Prima.
Ik vraag bij de klantenservice of er evt. Garantie op de plant zit.
Lekker ongeïnteresseerd ja…. Tot aan de voordeur.
Ik zei, de planten staan er erg droog bij.
Nou…… Ze zijn met zijn tweeën bij de planten.
Ze zegt ook nog met een arrogante blik U kunt terugkomen.

Kom ik bij de kassa, vraag het daar nogmaals , antwoord…tot aan de voordeur,
Kijkt ook lekker ongeïnteresseerd,
Ik had ook nog een Kärcher gekocht, maar ik ga in ieder geval niet meer naar die Praxis op de Koelmalaan.

Gewenste Oplossing:

Als deze dames mij gewoon hadden geantwoord, met mevrouw we doen ons best en als de vijg niet aanslaat komt u dan terug dan kunnen we misschien iets voor u doen,
Of op planten geven we helaas geen garantie,
In die trant,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 15 mei 2016 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Dekker,

Vervelend om te vernemen dat u deze ervaring heeft ondervonden in één van onze winkels. Ik heb daarom uw klacht doorgestuurd naar de winkelmanager van deze winkel. Voor het ongemak bieden wij u onze excuses aan. Ik wil u graag namens de klantenservice een cadeaukaartje aanbieden. deze zal zo spoedig mogelijk naar uw huisadres worden verzonden.
Met vriendelijke groet,
Astrid Verkaik
teamleidster Praxis klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jose Dekker