Klacht: klantonvriendelijkheid Lambertus Zijlplein

op 24 september 2016 over Vomar in de categorie Supermarkten

De service bij de klantenbalie van Lambertus Zijlplein is zeer klantonvriendelijk. Regelmatig klopt het bedrag niet op de bon en word ik naar deze bali gestuurd. Zo ook gisteren. Er stond een bedrag van 0,28 E onderaan mijn bon welke ik niet kon plaatsen, dus ik naar de balie. Het meisje is alle bedragen nagegaan en kon de fout niet vinden , dit duurde 5 minuten, zij besloot een collega te vragen die naast mij aan de andere kant van de balie (niet aan het werk, zonnebril op) te vragen, 5 minuten later kwam zij ook tot de conclusie dat zij de fout niet kon vinden, de jongen van de drankwinkel werd gevraagd (nog steeds voor 28 cent…) Deze kwam er ook niet uit en totaal een kwartier later werk de bedrijfsleider gebeld. Deze kwam en ging eerste een bekende van hem helpen. Uiteindelijk keek hij naar de bon, volgens hem had ik teveel geld terug gekregen, wat niet zo was, hij kon ook de fout niet herleidejn en bleef ook 5 minuten naar de bon kijken. Ik gaf aan dat ik het vervelend vond al 20 minuten te wachten voor een fout van 28 cent en legde de bedrijfsleider uit dat ik dit bedrag teveel had betaald. dat zag hij uiteindelijk ook, maar hij had nog niet de fout… De bedrijfsleider besloot uiteindelijk dat ik dan 25 cent terug kon krijgen, ik vroeg hem 30 cent. Nou, dat was dan ook goed en hij gaf aan bij zijn collega dat ze wel rustig aan haar tijd kon nemen om dit geld te retourneren aan mij. Zij hielp inmiddels met de kennis van de bedrijfsleider, waardoor ik weer moest wachten.
Ik vind dit geen prettige gang van zaken, zeker omdat dit wekelijks aan de hand is, eerder wachtte ik 10 minuten voor een fout van 5 cent…! Er worden veel fouten bij de kassa gemaakt, dat kan en daarom check ik mijn bon. De meisjes achter de kassa zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam, echter de medewerkers bij de servicebalie maken dat ik gedemotiveerd raak nog langer bij de Vomar naar binnen te gaan. Ik hoop dat u iets met deze informatie doet, tot ik antwoord ontvang zal ik mijn boodschappen bij AH en Lidl doen, toch jammer….

Vriendelijker en sneller geholpen worden. Liefst ook minder fouten van de kassa.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Koyaanisqatsi