Klacht: Klantonvriendelijk gesprek klantenservice nav factuur

op 16 juli 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte heer / mevrouw ,

Vandaag 15 juli 2016 heb ik telefonisch contact gehad om 17:41 uur met de klantenservice van KPN over de factuur van mijn mobiele telefoon. De medewerker ( dhr. De wit geloof ik) was zeer klantonvriendelijk en onbeschoft nav de discussie die ontstond en hij hing zomaar op zonder het gesprek fatsoenlijk af te sluiten. Ik neem aan dat dit niet het beleid is van KPN naar een klant toe. Vervolgens heb ik weer terug gebeld om 17:59 uur. Ik kreeg een andere collega aan de Telefoon. Bij deze collega wilde ik een klacht indienen over het gedrag van de eerste collega. Ik vroeg de naam van de eerste collega die ik gesproken had omdat ik deze niet goed gehoord had. Dit werd geweigerd. Vervolgens vroeg ik de naam van de collega die ik aan de telefoon had. Lachend zei ze dat ik die niet kreeg.
Kortom ik heb er totaal geen vertrouwen in dat de ingediende klacht juist wordt behandeld. En daarom via deze weg een klacht. Als klanten van KPN standaard op deze manier worden behandeld raken jullie veel klanten kwijt. Ik zou graag een ontvangstbevestiging van deze klacht ontvangen en op de hoogte willen gehouden worden van se afwikkeling hiervan.

Met vriendelijke groet

A. Darkik

0643051042

Factuur corrigeren / aanspreken medewerker op gedrag.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Molzy