Klacht: Klantonvriendelijk en te lange wachttijden

op 30 mei 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde mijn huidige abonnement verlengen en een nieuwe telefoon aanschaffen. Helaas kreeg ik een credit afwijzing. Contact opgenomen met Bkr en inzage gevraagd over deze situatie wat ik helemaal niet begreep. Er bleek geen schulden te zijn. Fout lag dus bij T-mobile. Contact opgenomen met de klantenservice en 4x doorwezen met elke keer 20 minuten wachttijd. Volgende dag weer gebeld, lange wachttijden en geen duidelijk antwoord op mijn vraag. Uiteindelijk nog steeds niet geholpen en er werd opgehangen in mijn gezicht! Uiteindelijk heb ik een overstap gemaakt naar de concurrent KPN! Bij KPN was alles wel gelukt!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben al overgestapt naar KPN!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kevser2