Klacht: klantonvriendelijk

op 02 augustus 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

ik ben een hard werkende moeder met kinderen en eigenaar van 2 winkels,meestal haal ik een volle kar boodschappen tegelijk,ik voel me bij voorhand al opgelaten,omdat klanten die zelf verkiezen om achter mij te gaan staan beginnen te zuchten meestal gooi ik ook mijn boodschappen direct in de kar en ga ik bj de auto het in tassen inladen,omdat het schijnbaar niet belangrijk is dat je zoveel boodschappen moet halen en het dan waarschijnlijk niks kost omdat de gene achter de kassa in snelvaart piep piep doet en al je boodschappen worden platgedrukt ,woest word ik hierdoor nu vandaag ook weer zo een geval ik ben al mijn boodschappen op de band aan het leggen komt er een meneer aan die achter mij gaat staan terwijl er meerdere kassas open zijn en hij had maar 1 ding normaal laat ik iemand zonder probleem voorgaan maar nu besliste de kassiere dat wel voor mij en ik aangaf dat ik het er eigelijk niet mee eens was omdat deze meneer de hele tijd achter mij stond de zuchten omdat ik zoveel boodschappen had,is toch niet mijn probleem?dan had deze meneer gewoon ergens anders moeten gaan staan bij een kassa dan word er ook nog tegen mekaar gezegd is toch geen probleem dat ik voorga mensen zijn tegenwoordig niet zo aardig meer,mijn bloed liep weg ik zei ik had uw niet voor laten gaan omdat uw mij een rotgevoel geeft dat ik meer boodschappen uit moet laden als uw en uw toen de hele tijd vervelend zuchte achter me.zegt een andere kassiere nog tegen mij als uw dat vervelend vind kunt uw voortaan beter naar zelfscan kassa gaan??????wat is dit voor antwoord??had die meneer beter kunnen doen ik wil gewoon netjes geholpen worden als ik in de week ruim 200 euro uitgeef aan boodschappen

meer respect worden behandeld als je een volle kar boodschappen haalt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door lamnigje42