Klacht: Klantontvriendelijk

op 31 augustus 2016 over Poiesz in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag Poiesz in Nieuw Roden bezocht om 19.50 uur met als doel brood en verse jus te kopen.
Bij het beoogde Jus de Orange apparaat werkte niet, dus vroeg ik om hulp.
Een jonge man met hoedje maakte mij duidelijk dat het verkrijgen van Jus vandaag niet meer mogelijk is, o dat hij het had schoongemaakt. De winkel is tot 20.00 uur open.
Vindt dit zeer klantontvriendelijk en ben naar Jumbo gegaan , waar ik dit ook kan krijgen. Sinds de verbouwing aldaar is het wat schoner en vriendelijker geworden, zodat ik daar weer eens regelmatig kwam. Ook nu weer bepalen de medewerkers weer hun eigen wetjes. Mij zien ze daar niet weer.

Gewenste Oplossing:

Als er naar de afnemer wordt geluisterd , klant staat centraal en de winkel is tot 20.00 beschiklaar! Leid zelf een groot organisatie ,zoiets zou ik niet Bij mijn afnemers durfen te doen.
Daarbij staat er geen tijd van sluiten bij het apparaat.
AH en Jumbo dus maar weer in vervolg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Poiesz

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Poiesz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jandrent