Klacht: Klantenservice weigert te reageren

op 18 januari 2014 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Op 8-26-2013 is er door Neckermann het volgende beloofd:
”We maken nogmaals onze excuses voor de verwarring die is ontstaan.
Als het ons niet lukt om te zijner tijd de Xbox One te leveren voor € 349,00 of je zou besluiten om de koopovereenkomst kosteloos te ontbinden, dan zullen wij om de eventuele teleurstelling verzachten, je op dat moment een waardebon toesturen van € 35,00.”

Inmiddels heb ik kenbaar gemaakt gebruik te willen maken van de waardebon van €35,-. Tot op heden nog geen enkele reactie.

Waardebon van €35,- en ontbinding van de overeenkomst.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 21 januari 2014 om 10:36 geantwoord

Telefonisch contact opgenomen met R2014, afgesproken dat de koop ontbonden wordt en uiterlijk binnen een week kadobon wordt toegestuurd.

Heeft op 01 februari 2014 om 10:10 geantwoord

Bedrijf geeft aan een kadobon binnen een week toe te sturen, tot op heden nog geen kadobon van neckermann.com ontvangen. Erg slechte service en ik wacht nog steeds af op een oplossing die wel nagekomen wordt.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van neckermann.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door R2014