Klacht: Klantenservice ver te zoeken

op 30 januari 2014 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Gebeld met de afdeling opzeggingen , een aanbod gehad met een upgrade naar een allesineenstandaard, 12 mnd 10 euro korting en de fox sports nog 12 mnd gratis en de optie onbeperkt bellen 6 mnd gratis deze meneer zou ook hbo opzeggen , dit alles zou binnen 7 dagen gereed zijn. Vandaag de bevestiging en wat blijkt meer dan de helft van de afspraken staan er niet in , wij bellen en wat blijkt meneer heeft wel de notitie achter gelaten maar niet doorgevoerd , dus moeten we maar wachten tot ei d februari en dan terug bellen. Maar ondertussen geen korting en geen service de dame verbreekt gewoon de verbinding !!! Probeerde mevrouw uit te leggen dat mijn schoonouders hetzelfde aanbod hebben gekregen en dit wel correct is ingevoerd. Kreeg helaas geen kans

Ik wil dat de gemaakte afspraken worden nagekomen en niet dat wij zelf overal achteraan moeten , en ook vind ik dat d klantenservice medewerkers wel een beetje vriendelijker mogen zijn, zo ga je niet met klanten om .

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolev