Klacht: KLANTENSERVICE SLECHT BEREIKBAAR, KLACHT OVER RETOUR

op 15 juli 2016 over Timberland in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil schoenen retour sturen.12 juli 2x telefonisch 15 minuten in de wacht gestaan, hierna mail verstuurd.

13 juli nog een keer gebeld, medewerker (Ragenie) gesproken. Systeem werkte niet mee, op de achtergrond veel gebel, was nogal druk. Medewerker had ingepland voor vandaag dat de schoenen zouden worden opgehaald door UPS. Ze zou een retourformulier opsturen per mail, zelfde dag nog, uiterlijk 14 juli donderdagochtend. Niets ontvangen. Vrijdag 15-7 rond 12.00 telefonisch contact, verbinding wordt verbroken omdat alle lijnen bezet zijn.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een retourformulier ontvangen zodat ik mijn schoenen terug kan sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Timberland

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Timberland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door skippy104