Klacht: Klantenservice reageert niet op klacht

op 03 juli 2019 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 juni 2019 ontvingen we een wijziging in ons vliegschema. Resultaat 6,5 uur wachten in London. Meteen bericht gestuurd. We hebben een premium support-akker. Voor 10 juni zouden we een antwoord ontvangen. We hebben zelf al een oplossing aangedragen. Sindsdien niets meer gehoord. Gebeld naar klantenservice. Na 45 minuten wachten opgehangen.

Gewenste Oplossing:

Als we een reactie hebben op ons bericht van 5 juni. Kenmerk waaronder het bericht is geregistreerd is 38855286.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vaantje1