Klacht: Klantenservice reageert nergens op

op 20 november 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

: Order 13597142
Horloge gekocht waarbij binnen 4 maande de wijzers loszitten (???!) niet goedkoop ook. Winkelwaarde €300,00. Gebeld, klantenservice geeft aan het uit te zoeken na een mail en foto. Nu alweer drie maanden verder, ze reageren nergens meer op, 4 x gemaild…

Restitutie of nieuw horloge

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

2 weken geleden - Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u geen respons heeft gekregen op een gestuurde mail. Wij zien in ons systeem helaas alleen het telefoongesprek waarin wij aangeven dat wij graag een foto ontvangen van het defecte horloge. Wij hebben hierna geen mail meer van u ontvangen. Heeft u deze wellicht vanuit een ander mailadres gestuurd? Wij horen het graag zodat wij deze klacht gelijk op kunnen pakken. Met vriendelijke groet, Sabine - Webcare webcare@vakantieveilingen.nl

Reactie van de melder van de klacht Mdevrieszwolle

2 weken geleden - De berichten zijn verzonden naar klantenservice@vakantieveilingen.nl. Dit adres heeft de klantenservice zelf aan mij doorgegeven. De server geeft een afleverrapport zonder foutmelding. Er is tweemaal een foto verzonden en een filmpje (en volgens mijn gegevens correct ontvangen). Hebt u wellicht uw instellingen niet goed staan? Graag met spoed uw actie.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 30 november 2016 om 19:50 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij kunnen ons voorstellen dat het erg vervelend is dat u nooit een reactie van ons ontvangt. Het laatste bericht dat wij hebben van u is van 27-09-2016 en dat was telefonisch contact. Wij hebben laatst wel begrepen dat sommige bestanden te groot zijn en daardoor niet bij ons aankomen. Wellicht kunt u de foto/film middels deze link kleiner maken zodat deze wel binnenkomt.

Wij zouden deze mail graag ontvangen op webcare@vakantieveilingen.nl en mocht u morgen nog geen reactie hebben ontvangen dan horen wij dit graag van u.

Larissa - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Mdevrieszwolle