Klacht: Klantenservice is nutteloos

op 17 juli 2016 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Sinds vorig week heeft een vriendin van mij rood beeld bij het aanzetten van de digitenne kast.
Na telefonisch contact gehad te hebben met de “klantenservice ” van KPN werd vrij snel geconstateerd dat de antenne kabel defect moest zijn. Deze is dan ook direct verzonden maar heeft het probleem niet verzonden. Na nog een keer gebeld te hebben met de “klantenservice ” zouden ze er nog wel een keer 1 opsturen.
Toen ik afgelopen week op visite was en het verhaal hoorde, wist ik direct wat er aan de hand was en ging het checken. De Scartkabel zat inderdaad helemaal los en na het erin duren van de kabel werkte het weer.
Natuurlijk niet slim van haar dat ze dit niet goed gecheckt heeft maar je mag toch wel verwachten dat de “klantenservice ” van KPN mensen een opleiding “digitale tv” geeft? Rood beeld door een losse Scartkabel zou basiskennis moeten zijn.
Ik ben dan ook kwaad dat mijn vriendin langer dan een week zonder tv zit en ze totaal niets aan de klantenservice heeft gehad.
Ik heb aangegeven dat ze over moet stappen op Ziggo. Hun klantenservice is de beste in het land!

Wanneer ze excuses krijgt incl. een kleine compensatie voor een week zonder tv.

Ook zou ik het erg belangrijk vinden als KPN haar helpdesk personeel op zou leiden en de basisbeginselen van digitale tv aan zou leren alvorens ze aan de telefoon komen te zitten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jerry01