Klacht: Klantenservice helpt niet en beëindigd chat

op 12 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Je kan zelf t bezorgmoment kiezen bij post nl, dat had ik gedaan. Het bezorgmoment heb ik gewijzigd van donderdag naar zaterdag. Het pakket werd echter toch op donderdag aangeboden , terwijl ik niet thuis was.
Ik probeerde bij de klantenservice erachter te komen waarom de wijziging niet was opgevolgd. Na ruim drie kwartier wachten, was er eindelijk een medewerker op de chat. Na uitwisseling van postcode en huisnummer kwam deze tot de conclusie dat de leverancier te vroeg was geweest met aanbieden.
Dat slaat dus nergens op, want het is een service van post nl om een pakket op een ander bezorgmoment te laten bezorgen. Ik wilde ook nog weten wanneer het pakket nu wel bezorgd zou gaan worden, maar de medewerkster had de chat al beeindigd, erg onbeschoft.
Deze medewerkster is duidelijk niet geschikt voor deze functie: ze leest de berichten niet, vraagt naar iets wat al geschreven is, geeft geen hulp, en is ronduit onbeschoft.

Wanneer een klantenservice medewerkster de berichten op inhoud leest, niet anderen de schuld probeert te geven voor de slechte service van post.nl en zeker niet onbeschoft is. En probeert een oplossing te vinden!
Helaas lukt t niet om via deze klacht erachter te komen wanneer mijn pakket bezorgd wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Kraan, Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te vernemen dat het bezorgmoment dat u heeft gekozen niet correct is uitgevoerd en dat uw contact met onze klantenservice tevens niet naar wens is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Heeft u dit pakket inmiddels ontvangen? Ik zou graag nog met u mee willen kijken. Wat is de 3S-code van dit pakket? Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Kraan, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Pakkie

Reactie van de melder van de klacht Pakkie

2 maanden geleden - Ik weet de code niet . Het pakket hebbik opgehaald bij een post nl punt inmiddels. Volgend mij hebben jullie geen code nodig om het personeel van de klantenservice op te voeden en betere servicevte verlenen. Excuses voor deze bar slechte service zou op zijn plaats zijn. Dit is een reactie op de reCtie van post nl. En geen dubbele reactie

Heeft op 16 oktober 2017 om 16:08 geantwoord

Geachte heer Kraan,

Bedankt voor uw bericht. Ik ben blij om te horen dat u dit pakket inmiddels heeft afgehaald. Het spijt me uiteraard dat de service op op onze klantenservice niet naar wens is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Zonder barcode kan ik geen melding maken van het feit dat het bezorgmoment niet correct is uitgevoerd. Ik hoop dat het de volgende keer weer correct zal gaan. Mocht dit niet het geval zijn laat het dan weten en stuur dan direct de 3S-code even mee.

Heeft op 18 oktober 2017 om 07:45 geantwoord

Het is geen oplossing, maar een excuus. Er wordt niets ondernomen aan het feit dat, in ieder geval 1 persoon bij , de klantenservice ronduit onbeschoft handelt.
Dat zou je niet willen hebben bij de klantenservice. Slechte service van een slechte klantenservice dus. Waardeloos!

Alle klachten die gemeld zijn door Pakkie