Klacht: Klantenservice hangt op

op 09 februari 2018 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Stelletje randebielen bij Babyentiener klantenservice. Ik ben al een paar weken aan het bellen en mailen en nog geen oplossing.
Ik heb een babykamer besteld via het internet. Allereerst hadden ze een systeemfout waardoor mijn bestelling en betaling niet was binnengekomen bij hun. Na bellen en mailen hebben ze het kunnen verwerken. We hadden duidelijk afgesproken dat ze van te voren zouden bellen voordat de bezorger zou komen. Niet gebeurd. Bezorger reed weg. Hierop weer gebeld en gemaild. Ze snapten er allemaal niks van. Miscommunicatie onderling op de afdeling. Bezorging geleverd. Na het openen erachter gekomen dat de kast beschadigd is. Gemaild met foto’s en al. Enige domme reactie die ik steeds terug krijg is dat ze adresgegevens willen ontvangen. Dit heb ik ze al 3x gemaild. Ze weten ook om welke bestelling het gaat. Stelletje fraudeurs. Nu heb ik boos gebeld en hebben ze tot wel 2x toe in mijn gezicht opgehangen en nemen ze de telefoon niet meer op.

Ik wil of een nieuwe kast of mijn geld terug en wel zsm want mijn baby is geboren. Dit is toch belachelijk!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Babykamer Daphne wit