Klacht: Klantenservice en Website

op 28 april 2017 over Horecaworld in de categorie Horeca

Ik wilde een plaatstaal pan terugsturen, daar deze niet schoon te krijgen is. Dan zou ik met een staalborstel de pan moeten schoonmaken, zei ze! Ik doe dit liever niet ( en ook niet in de vaatwasser ) De medewerkster van de Klantenservice vertelde mij ook dat de pan moet worden ingebrand met zonnebloem- of wok olie en heb dit gedaan. Op de website www.horecaworld.biz staat onder het kopje Klantenservice vermeld dat gebruikte artikelen niet meer kunnen worden teruggenomen! Is dit in strijdt met de wet? Ik zou ook een foto naar hen kunnen opsturen van de pan naar info@horecaworld.biz , maar kreeg deze mail tot tweemaal teruggestuurd als ” recipients failed” Ook zou ik de foto kunnen toevoegen bij de Klantenservice, maar men kan alleen zijn e-mail adres, naam en een aantal andere zaken toevoegen, geen bestanden, zoals foto’s of documenten in PDF. Daar sprak ik haar op aan, maar ze vertelde mij doodleuk dat ze constant e-mails binnenkregen van klanten op dit mail adres! Ik vertelde haar dat dat niet waar is; er is niets met mijn mail adres/mailbox aan de hand. Allerlei misleidende informatie en geen enkele vorm van service!

Als dit bedrijf/webshop zich aan de wet houdt van consumentenrecht en geen misleidende en onware informatie meer op hun website plaatsen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Horecaworld over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door KlachtBerg07548