Klacht: Klantenservice Courlux onvriendelijk en zeer onbeschoft: ik wil mijn bestelling annuleren per direct!

op 16 januari 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

Klantenservice was zeer onbehulpzaam, onvriendelijk en onbeschoft. Door iemand heen praten en onvoldoende kennis bezitten rondom het bedrijf, vind ik erg onprofessioneel.

Ik heb zojuist gratis sokken besteld, wat achteraf inhield dat ik gelijk een abonnement heb afgesloten en dat ik ook bij de gratis bestelde sokken verzendkosten van ongeveer 4/5 euro moet betalen. Om dit te voorkomen, wil ik nu wil mijn bestelling van de gratis sokken onmiddellijk stoppen, zodat mijn lidmaatschap vervalt.

Ik heb gelijk de klantenservice gebeld om dit stop te zetten. Echter, heeft de klantenservice mij op een onbeleefde manier duidelijk gemaakt dat zij niks voor me kunnen doen zonder lidnummer en dat ik pas moet terugbellen als ik de sokken heb ontvangen met het bijbehorende leden-nummer. Nu zal ik die sokken waarschijnlijk nooit ontvangen, aangezien er zoveel negatieve verhalen rondgaan rondom Courlux, maar waarschijnlijk wel de rekening(en). Ik weiger om eventuele (oplopende) kosten te betalen voor mijn lidmaatschap wat ik niet wil.

Nu zou ik graag mijn lidschap per direct willen beëindigen en de gratis sokken annuleren.

Carla Krvavac

Lidmaatschap per direct beëindigen en gratis sokken annuleren.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 24 januari 2014 om 10:48 geantwoord

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u onze klantenservice heeft gebeld en dat wij u op dat moment (16/1) nog niet van dienst konden zijn. Echter komt dit omdat u direct gebeld heeft nadat u uw bestelling had gedaan, op dat moment waren uw gegevens alleen nog bekend bij de internetprovider. Dit bedrijf verzorgt onze advertentie. Op 20/1 heeft de internetprovider uw gegevens aan ons doorgegeven. Dit is inmiddels ook aan u bevestigd door middel van onze bevestigingsbrief.

Naar aanleiding van uw bericht op deze website is uw aanvraag geannuleerd, ontvangt u verder geen pakketten en/of rekeningen van ons.

Mocht u verdere vragen hebben, dan verzoek ik u vriendelijk telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen (op werkdagen van 8:00-18:00 uur) via telefoonnummer 0900-4564564.

Saskia
Courlux Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door C.KRV.