Klacht: Klantenservice

op 18 oktober 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn vriendin had een nieuwe smartphone gekocht waar haar oude sim-kaart niet in paste. Dus vis de KPN site een micro sim besteld.
Deze werd vlot geleverd, met een handleiding hoe de sim via de site geactiveerd kon worden.
Nadat de sim was geplaatst hebben we dat geprobeerd maar dat lukte niet. Met de melding dat we het later nog maar eens moesten proberen.
Enige malen later met hetzelfde resultaat. Via de site lukt het niet.
Dus daarna de klantenservice maar eens geprobeerd. Ik kreeg al snel een medewerker aan de lijn, wiens naam ik helaas niet heb genoteerd.
En hoewel een vriendelijke stem zei dat het gesprek om kwaliteitsredenen opgenomen zou kunnen worden is dat helaas nu ook niet gebeurd.
Enfin. Deze medewerker stond mij vriendelijk te woord, ik gaf door dat het om het activeren van een vervangende sim ging waarop hij vroeg om het mobiele nummer. Een legitieme vraag.
Nadat ik het nummer had doorgegeven kreeg ik de reactie dat het nummer geen KPN-nummer was. Hetgeen mij verbaasde want mijn vriendin is al jaren KPN-abonnee. Nadat ik mijn verbazing had uitgesproken kreeg ik de reactie dat hij niet met mij in discussie ging en gooide de hoorn er op.
Dus meteen opnieuw gebeld. Kennelijk kreeg ik dezelfde persoon, want nadat ik mij voorgesteld had werd de hoorn er weer opgegooid.
Weer gebeld, waarna ik een andere persoon kreeg. Deze heeft ons keurig geholpen. Heeft het nummer opgezocht en doorgegeven dat de sim de volgende dag geactiveerd zou worden.

P.s. de contractgegevens zijn niet bij mij bekend.

Laat ik aan KPN over

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Reactie van de melder van de klacht cverk41

1 maand geleden - IK zou graag willen weten waarom KPN mijn klacht niet in behandeling neemt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cverk41