Klacht: klantenkaart plots leeg

op 06 juli 2017 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week geinformeerd hoeveel punten ik op de kaart had staan ,bijna genoeg voor een nivea pakket afgelopen week voldoende gekocht om nu de benodigde punten te hebben , ga ik het nu checken op mijn etos blijkt dat bijna alle punten verdwenen zijn ……….hoe kan dit ?????????

Gewenste Oplossing:

Als mijn punten terug komen en ik het pakket kan halen ,ik doe speciaal mijn aankopen bij Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carpediem15555