Klacht: Klantenbenadering

Ontevreden Gamma klant op 30 december 2019 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Het betreft de Gamma, lokatie Alkmaar op maandagochtend 9:30 uur.
Bij de verf desk werd niet gereageerd op de bel. Bij navraag van een employé, waarom er geen reactie volgende op mijn bel, kreeg ik te horen dat er binnen korte tijd gereageerd zal worden. Het kan soms even duren maar het komt goed, verzekerde de employé mij.
Er kwam niemand opdagen. Na een paar minuten volgde mijn vraag of hij misschien iemand kon oproepen, antwoordde hij met de woorden:” zij daar is van de verf”, wijzend op zijn vrouwelijke collega. Wat een rare situatie, had de eerste employé zijn collega niet eerder kunnen vragen mij te helpen en had de tweede employé ( die van de verf) mij niet zien staan. De wachttijd was ongeveer 10 minuten terwijl er, naast mijzelf, niemand in de zaak was op dit vroege tijdstip op de maandag ochtend.
Ik ben een trouwe klant van de Gamma en ik ben deze klantenbenadering niet van Gamma gewend.
Ik hoop dat deze benadering van een klant in het vervolg beter zal gaan.

Graag terugkoppeling met de betreffende employee’s over bovenstaande voorval!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden Gamma klant